صعود به قله سبلان شهریور۹۵

حاضرین برنامه : مصطفی طالبی . ابراهیم طالبی و اینجانب مهدی بصیری صدر

تاریخ اجرا : جمعه ۱۲ شهریور ۱۳۹۵

سطح برنامه : سنگین

شرح برنامه : در تاریخ ۱۱ شهریور به اتفاق دایی عزیزم و پسر دایی ابراهیم به قصد صعود به قله سبلان به شهر مشکین شهر و سپس لاهرود از توابع مشکین شهر رفتیم .قبلا از رفتن به شهر لاهرود از پل معلق مشکین شهر بازدید کردیم و عکس هایی به یادگار انداختیم .چون دایی بنده در این شهر سالهای قبل معلم بوده دوستانی در این شهر داشت و به خواهش دوست عزیز دایی بنده به منزل اقای شکرالله زاده مزاحم شدیم و درانجا ساکن شدیم .ایشان پذیرایی گرمی از ما کردند و ان شب بازی ایران و قطر هم بود انتخابی جام جهانی که ایران موفق به شکست قطر گردید .شب باد شدیدی در حال وزیدن بود و این کار رو برای صعودمان برای فردا دشوار میکرد. شب در منزل دوست خوبمان اطراق کردیم و صبح برای نماز و حرکت بیدار شدیم . باد شدت پیدا کرده بود . متاسفانه به خاطر بدب هوا نتوانستیم به قله صعود کنیم . ولی وقتی به منطقه ابگرم شابیل رسیدیم از همان ابتدای راه به پناهگاه را که ارتفاعی ۳۶۵۰ متر میباشد راصعود کردیم و به منطقه ابگرم شابیل بازگشتیم . به امید صعود های بعدی ….سبلان منتظرم باش

‏10 دیدگاه در نوشته‌ی “صعود به قله سبلان شهریور۹۵

1. ابراهیم طالبی

سلام مهدی جون شرمنده کردید واقعاً یه روز به یاد موندنی و خوب بود. حتما در صعودهای بعدی تا خود قله.

1. koohro نویسنده

سلام دوست عزیز …در خدمت هستیم ..خوشحال میشم
      ان شاا… سال بعد تابستان .
      یعنی قرار هر سال بریم .انشاا… در خدمت هستیم

1. koohro نویسنده

سلام دوست عزیز خوشحال میشم که دوستداران کوه و طبیعت همچو شما فراوانن .چشم حتما به سایت شما با علاقه مشاهده خواهم کرد.